فستیوال های کانادا

۵ مزرعه گل آفتابگردان انتاریو که جان می‌دهد برای عکاسی‌های زیبا و سلفی‌های رویایی

۵ مزرعه گل آفتابگردان انتاریو

مکان‌های چشم‌نواز بسیار زیادی در انتاریو برای عکاسی وجود دارند، به‌ویژه در حومه شهرها از این مناظر طبیعی زیاد دیده می‌شود. با این حال، در تعداد کمی از این فضاهای طبیعی می‌توانید پس‌زمینه‌هایی از مزارع زیبای آفتابگردان را پیدا کنید.

این روزها فصل گل‌های آفتابگردان است و اگر می‌خواهید این خورشیدهای دوست‌داشتنی را در پس‌زمینه عکس‌های‌تان داشته باشید یا حتی برای خودتان گل آفتابگردان بچینید، باید دست بجنبانید.

اگر نمی‌دانید در کجاها می‌توانید به ملاقات گل‌های آفتابگردان بروید، این مطلب را از دست ندهید.

اگر اهل عکاسی باشید و عکس گرفتن از خودتان و مناظر اطراف، حس و حال خوبی به شما بدهد، بعید است که تمایلی برای سر زدن به مزارع آفتابگردان نداشته باشید.

خوشبختانه در انتاریو، مزارع آفتابگردان زیادی وجود دارد که بسیاری از این مزارع تنها با فاصله رانندگی کوتاهی از تورنتو در دسترس شما هستند.

در ادامه این مطلب، با برخی از این مزارع زیبا و تماشایی آشنا می‌شوید. 

یکی از مزارع دیدنی گل آفتابگردان در انتاریو، مزرعه Beaverton نام دارد که اکنون، باز است و شما می‌توانید ده‌ها نوع گل آفتابگردان را در آنجا ببینید.

مزرعه دیگر انتاریو، Campbell’s Cross Farm نام دارد که محل رویش ۷۰۰ هزار گل آفتابگردان است. در این مزرعه، تعداد بسیار زیادی وسایل دکوری برای عکاسی، برگزاری رویدادها و حتی سِرو میان‌وعده وجود دارد که روز آفتابی شما را درخشان‌تر می‌کنند.
برای مشاهده وب‌سایت کلیک کنید.
برای مشاهده پیج اینستاگرام کلیک کنید.

با فاصله نیم ساعت از تورنتو، مزرعه Davis Family Farm در Caledon قرار دارد که شما می‌توانید در آنجا در میان هکتارها زمین پوشیده از گل آفتابگردان، قدم بزنید.
برای مشاهده وب‌سایت کلیک کنید.
برای مشاهده پیج اینستاگرام کلیک کنید.

کمی دورتر در Hampton، مزرعه Pingle’s Farm Market را می‌بینید که امسال قرار است در این مزرعه کنسرت هم برگزار شود. 
برای مشاهده وب‌سایت کلیک کنید.
برای مشاهده پیج اینستاگرام کلیک کنید.

چنانچه قصد دارید برای خودتان گل آفتابگردان بچینید، حتما به Andrews Scenic Acres سر بزنید و علاوه بر آفتابگردان، گل کوکب نیز بچینید.
وب‌سایت
اینستاگرام

آیا به دنبال چیزی فراتر از مزرعه آفتابگردان در پس زمینه عکس خود هستید؟ نظرتان در مورد یک اردک بسیار بزرگ پلاستیکی زردرنگ چیست؟ برای عکاسی با این اردک غول‌آسا و جالب باید آدرس Sunrise Sunflower Farm در Hamilton و Newmarket را جستجو کنید.

دیدگاه خود را بنویسید
دسته بندی مطالب