فستیوال های کانادا

۱۰ اتفاق تازه در نمایشگاه CNE امسال که نمی‌توانید آنها را از دست بدهید – ۱۹ آگوست تا ۵ سپتامبر در تورنتو

نمایشگاه ملی کانادا Canadian National Exhibition یا CNE با ۱۴۳ سال سابقه از قدیمی‌ترین رویدادهای تابستانی در تورنتوست که از ۱۹ آگوست تا ۵ سپتامبر امسال برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با حدود ۱/۵ میلیون بازدیدکننده در هر سال، بزرگ‌ترین نمایشگاه سالانه کانادا و ششمین نمایشگاه بزرگ در آمریکای شمالی به حساب می‌آید.

در این نمایشگاه، ترکیبی از غرفه‌های خرید، سرگرمی‌های زنده، رویدادهای ورزشی، نمایشگاه‌های کشاورزی، یک کارناوال بزرگ با وسایل سواری و بازی و انواع و اقسام غذاها در انتظار شماست.

این نمایشگاه که پس از دو سال تعطیلی به خاطر پاندمی کرونا، امسال دوباره برگزار می‌شود ۱۰ برنامه جدید هم دارد که یادتان باشد اگر به آنجا رفتید آنها را از دست ندهید.

نظاره‌گر نمایش نورانی پهپادها در آسمان باشید

برنامه‌ریزی کنید که نمایش جدید و رنگارنگ پهپادها را بر فراز Princes’ Gates حتما ببینید. این برنامه از ۱۹ آگوست تا ۴ سپتامبر، ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه شب برگزار می‌شود.

فستیوال غذا را از دست ندهید

فستیوال Celtic Food Truck از یکم تا پنجم سپتامبر، با آخر هفته‌ای پر از موزیک سنتی، سرگرمی‌های مختلف و البته انواع و اقسام خوراکی‌ها، در Princes’s Boulevard برگزار می‌شود.

با یک گنوم (کوتوله جنگل) عکس سلفی بگیرید

به Heritage Court بروید و با Nook of Gnomes، سه گنوم ۱۳ فوتی و سه گنوم ۵ فوتی، ساخته شده از گیاهان، عکس بگیرید.

به دیدن برخی از بهترین عکس‌های دنیا بروید

برای دیدن برخی از باشکوه‌ترین مخلوقات دنیا لازم نیست که حتما به باغ‌وحش بروید. نمایشگاه سیار «برترین عکس‌های حیات‌وحش» از نشنال جئوگرافیک امسال به CNE می‌آید.

از یک نمایش چند رسانه‌ای جدید دیدن کنید

مطمئن شوید که نمایش NEVAEH & The NorthStar را در CNE امسال از دست نمی‌دهید. این نمایش با استفاده از واقعیت افزوده، پیروتکنیک، لیزر، پهپاد و نقشه‌برداری شما را به سفری در درون فضا و زمان می‌برد.

اجرای زنده موزیسین‌های کانادایی را ببینید

موزیسین‌های کانادایی در تمام طول تابستان روی صحنه‌ها اجرا خواهند داشت، از جمله Marianas Trench, MONOWHALES, Tom Cochrane, Dave Murphy Band و یک اجرای کمدی ویژه از Howie Mandel در شب افتتاحیه CNE.

در رقابت گیمینگ Esports با ۲۲ هزار دلار جایزه شرکت کنید

اگر اهل بازی‌های کامپیوتری و گیمر هستید به Gaming Garage بروید و در رقابت Esports بر سر ۲۲ هزار دلار جوایز نقدی شرکت کنید.

به دیدن هنرنمایی تیم آکروباتیک Chicago Boyz روی صحنه بروید

با ترس و تحسین به تماشای مهارت‌های آکروباتیک این تیم بروید و ببینید که چطور از روی ترامپولین پرتاب می‌شوند، در داخل طناب هنرنمایی می‌کنند و با شیرین‌کاری‌های دیگر شما را به وجد می‌آورند.

با ارواح و اشباح قدم بزنید

با پیشینه آمیخته با ارواح منطقه برگزاری نمایشگاه آشنا شوید و در شب‌های برگزیده‌ای، از Princes’ Gates تا Scadding Cabin در بخش غربی این منطقه، پیاده‌روی با اشباح را تجربه کنید.

با خوراکی‌های جدید شکمتان را پر کنید

یکی از بهترین بخشهای CNE همه آن غذاهای جدیدی است که هر تابستان می‌توانید امتحان کنید. اگرچه این غذاها فهرستی طولانی دارد، بستنی با طعم سس کچاپ و خردل یکی از متفاوت‌ترین آنها خواهد بود.

اطلاعات بیشتر درباره رویداد CNE را در این لینک ببینید.

دیدگاه خود را بنویسید
دسته بندی مطالب