فستیوال های کانادا

Mono Cliffs؛ بهشت کسانی که عاشق گشت‌وگذار در دل طبیعت هستند

یکی از بهترین مکان‌ها در جنوب انتاریو برای لذت بردن از شکوه و زیبایی طبیعت، پارک استانی Mono Cliffs است که در Niagara Escarpment واقع شده و یک ساعت با تورنتو فاصله دارد.

این پارک دارای مناظر طبیعی بسیار زیبایی است که گشت‌وگذار در آن می‌تواند برای طبیعت‌گردان بسیار ایده‌آل باشد.

از سوی دیگر، این پارک ۸ مسیر پیاده‌روی و همچنین، مسیرهایی برای دوچرخه‌سواری دارد که می‌تواند اوقات خوشی را برای شما رقم بزند.

اگر به دلیل کرونا از جمعیت دوری می‌کنید، سفر به این منطقه می‌تواند برای شما مناسب باشد، چون به اندازه سایر مکان‌های تفریحی تورنتو شلوغ نیست. در مطلب پیش رو، اطلاعات بیشتری درباره این پارک و جاذبه‌های آن آمده است.

می‌توانید یک عمر را در جنوب انتاریو سپری کنید و هنوز تمام مناطق زیبا و ارزشمند آن که کمتر از آنها بازدید می‌شود را ندیده باشید، اما حیف است که دیدن این زیبایی‌های چهار فصل را از دست بدهید.

ما پیشنهادی داریم که می‌توانید سر زدن به آن را به فهرست خود اضافه کنید: پارک استانی Mono Cliffs. این مجموعه از صخره‌ها، تخته سنگ‌ها، مسیرهای پیاده‌روی و مناظر تماشایی واقع در Niagara Escarpment، یکی از بهترین مکان‌ها در نزدیکی تورنتو برای لذت بردن از شکوه و زیبایی طبیعت است.

چشم‌اندازی به‌ یاد ماندنی از Cliff Top Trail

چشم‌اندازی که از Cliff Top Trail می‌توانید ببینید به شکل ویژه‌ای به یاد ماندنی است، زیرا از لبه خارج می‌شود و نمای پانورامیکی از شاخ و برگ‌‌های متراکم در ارتفاع پایین‌تر را نشان می‌دهد. اینجا بهشت کسانی است که عاشق گشت‌وگذار در دل طبیعت هستند.

یک مکان محبوب دیگر در پارک، راه‌پله ۱۰۰ فوتی است که از صخره به طرف پایین می‌رود و به یک پل چوبی می‌رسد که درست از دو وجه صخره‌ای عبور می‌کند. هر دو قسمت کاملا مناسب عکاسی هستند.

Mono Cliffs فقط در ساعات مشخصی از روز باز است، بنابراین نیازی نیست نگران گرفتن مجوز باشید.

پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، فعالیت‌های اصلی در این پارک محسوب می‌شوند

فعالیت‌‌های اصلی در اینجا، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری هستند که کمی به کنترل جمعیت در فصل اوج تردد کمک می‌کند. این مکان، جای شلوغی به حساب می‌آید، اما نه به اندازه سایر مکان‌‌های طبیعی و دیدنی محبوب. 

۸ مسیر پیاده‌روی که طولانی‌ترین آنها 5 کیلومتر است

این پارک دارای ۸ مسیر پیاده‌روی است و همچنین اتصالاتی به larger Bruce Trail نیز وجود دارد. طولانی‌ترین مسیر این پارک یعنی the Walter Tovell Trail فقط ۵ کیلومتر است. این مکان برای انجام فعالیت‌های بدنی شدید مناسب نیست و همه چیز حول چشم‌اندازهای طبیعی و مناظر خیره‌کننده می‌گردد.

دیدگاه خود را بنویسید
دسته بندی مطالب