پارک Algonquin انتاریو؛ یکی از بهترین مکان‌ها برای تماشای پاییز هزار رنگ که هرگز از یادتان نخواهد رفت

        پارک Algonquin انتاریو

        این روزها که برگ‌های درختان در انتاریو حسابی رنگ و روی پاییزی به خود گرفته، حیف است که لذت تماشای این زیبایی‌های طبیعی را از خود دریغ کنید.

        بهترین کار برای لذت بردن از تماشای این برگ‌های پاییزی، رانندگی در امتداد Highway 60 Corridor است که از قلب پارک Algonquin می‌گذرد.

        منطقه Algonquin یکی از نقاط جذاب در انتاریو است، و اگر هنوز پارک Algonquin را کاوش نکرده‌اید، تجربه واقعا خاصی را از دست داده‌اید.

        جاده با جنگل‌های انبوه که به رنگ‌های قرمز، نارنجی و زرد درآمده، دریاچه‌های درخشان و تپه‌های زیبا، شما را مجذوب خود خواهد کرد.

        همچنین این احتمال وجود دارد که با گوزن‌هایی که در نزدیکی جاده یا در جنگل سرگردان هستند، مواجه شوید.

        مسیرهای پیاده‌روی این منطقه باورنکردنی هستند.

        هم در مسیرهای آسان مانند Spruce Bog Boardwalk و هم در مسیرهای چالش‌برانگیزتر مانند Centennial Ridges، بهترین مناظر پارک را خواهید دید.

        توقف در مرکز بازدیدکنندگان Algonquin نیز می‌تواند جذاب باشد.

        این پارک پر از نمایشگاه‌های جالب در مورد تاریخ طبیعی و فرهنگی پارک است.

        چند شهر کوچک جذاب نیز در نزدیکی Algonquin وجود دارد که در راه رفتن به آنجا یا برگشتن از آن، می‌توانید سری به این شهرها بزنید.

        👇 اینستاگرام آتش ایونت 👇

        Attention!

        Atash reports from various events are based on information received from their website. Please, if you plan to attend any of them, be sure to check their website before you go. There is always a possibility of change.