هوای تورنتو و اطراف امروز فردا گرم و شرجی است و تا ۴۰ درجه هم احساس می‌شود

    آب و هوای تورنتو

    اداره محیط زیست کانادا با صدور بیانیه‌ای، درباره گرما برای تورنتو و بسیاری از مناطق اطراف هشدار داد و اعلام کرد گرمای شدیدی از امروز (چهارشنبه) آغاز می‌شود و تا فردا (پنجشنبه) ادامه خواهد داشت.

    این هشدار برای ساکنان ریچموندهیل، مارکام، وان، برمپتون، میسی‌ساگا و مناطق دیگر صادر شده و ساکنان اطراف دریاچه انتاریو در همیلتون و جنوب شرقی به طرف آبشار نیاگارا را هم در بر می‌گیرد.

    اداره محیط زیست کانادا در هشدار خود اعلام کرد: «انتظار می‌رود امروز توده‌ای هوای گرم و مرطوب به منطقه برسد. پیش‌بینی می‌شود حداکثر دمای روزانه بین ۳۰ تا ۳۲ درجه سانتیگراد باشد و با توجه به میزان رطوبت، دمای هوا حدود ۴۰ درجه احساس شود. حداقل دمای شبانه بین ۲۰ تا ۲۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.»

    پیش‌بینی می‌شود دمای هوا در تورنتو امروز «چهارشنبه» به حداکثر ۳۱ درجه سانتیگراد برسد و با توجه به میزان رطوبت تا ۳۹ درجه احساس شود.

    همچنین در اواخر بعدازظهر احتمال رعد و برق وجود دارد. انتظار می‌رود روز پنجشنبه نیز شرایط مشابهی وجود داشته باشد.

    انتظار می‌رود تا پنجشنبه شب یک توده هوای خنک به منطقه برسد و گرمای شدید را کاهش دهد، اما همچنان هوا گرم خواهد بود.

    پیش‌بینی می‌شود دمای هوا روز جمعه حداکثر ۲۹ درجه سانتیگراد باشد و برای روزهای شنبه و یکشنبه حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

    اداره محیط زیست کانادا یادآوری می‌کند که مردم در گرما مراقبت ویژه‌ای داشته باشند، به ویژه سالمندان، نوزادان و کودکان خردسال، زنان باردار و سایر افرادی که در هوای گرم در معرض خطر بیشتری هستند.

    Attention!

    Atash reports from various events are based on information received from their website. Please, if you plan to attend any of them, be sure to check their website before you go. There is always a possibility of change.