
سازمان محیط زیست کانادا هشدار داده که پس از نخستین برف پاییزی، جادههای بخش بزرگی از انتاریوی جنوبی، از جمله تورنتو، یخزده و لغزنده شدهاند و رانندگان باید با احتیاط کامل حرکت کنند.
این سازمان اعلام کرده است که تا عصر یکشنبه تا ۱۰ سانتیمتر برف در مناطق مختلف، بهویژه بین Stratford و Orillia، باریده است و دمای هوا همچنان در حال کاهش است.
بر اساس گزارشها، نیروهای شهرداری تورنتو از صبح یکشنبه در حال پاشیدن محلول نمک روی خیابانها، پلها و بزرگراهها هستند تا از یخزدگی جلوگیری کنند.
به گفته خانم Elise von Scheel، سخنگوی شهرداری تورنتو خودروهای برفروب و نمکپاش در حالت آمادهباش قرار دارند تا در صورت نیاز عملیات گستردهتر انجام شود.
او گفته است شورای شهر بهزودی درباره بهبود نحوه برفروبی تصمیمگیری خواهد کرد.
در همین حال، گروهبان Kerry Schmidt از پلیس انتاریو هشدار داده است: «جادهها لغزندهاند، مثل کره روی آسفالت. بدون تایر زمستانی، فقط یک ترمز ناگهانی میتواند فاجعهبار باشد.»
او از رانندگان خواسته سرعت را کم کنند و زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند.










