هوای ناسالم ناشی از آتش‌سوزی‌های جنگلی به انتاریو رسید؛ در خانه بمانید و پنجر‌ه‌ها را ببندید

        هوای ناسالم ناشی از آتش‌سوزی‌های جنگلی

        دود ناشی از آتش‌سوزی‌های گسترده در مناطق غربی، کیفیت هوای تورنتو و مناطق اطراف را به سطح «پرخطر» خواهد رساند.

        به گفته سازمان هواشناسی، کیفیت هوا در روز پنج‌شنبه در سطح «خطر متوسط» بود، اما پیش‌بینی شده تا صبح جمعه به سطح «خطر بالا» برسد.

        این دود از آتش‌سوزی‌های شمال غرب انتاریو و استان‌های Prairies به سمت جنوب شرقی کشور در حرکت است و موجب کاهش دید و آلودگی شدید هوا در منطقه تورنتو، GTA و بیشتر مناطق انتاریو خواهد شد. 

        سازمان هواشناسی از ساکنان خواسته که زمان حضور در فضای باز را کاهش دهند و فعالیت‌های ورزشی یا فیزیکی سنگین را به تعویق بیندازند.

        علائمی چون تحریک چشم، بینی یا گلو، سرفه‌های خفیف یا سردرد ممکن است در بین عموم ظاهر شود. اما در صورت بروز درد قفسه سینه یا سرفه‌های شدید، باید فورا به مراکز درمانی مراجعه شود.

        گروه‌های در معرض خطر شامل افراد بالای ۶۵ سال، زنان باردار، نوزادان و کودکان خردسال، افراد دارای بیماری‌های مزمن و افرادی که در فضای باز کار می‌کنند، هستند.

        سازمان هواشناسی توصیه کرده ساکنان در خانه بمانند، پنجره‌ها را بسته نگه دارند، از فیلترها یا دستگاه‌های تصفیه هوای با کیفیت استفاده کنند و کیفیت هوا را به‌صورت لحظه‌ای پیگیری کنند.

        👇 اینستاگرام آتش ایونت 👇

        Attention!

        Atash reports from various events are based on information received from their website. Please, if you plan to attend any of them, be sure to check their website before you go. There is always a possibility of change.