دختر ۶ ساله‌ای که در جنگل‌های شمال BC گم شده بود،‌ پس از ۳ روز پیدا شد؛ سرمازده، تشنه، گرسنه و بدون کفش و فقط با جوراب

        missing child in bc

        دختر شش ساله‌ای که ۳ روز در جنگل‌های اطراف خانه‌اش گم شده بود، بالاخره توسط تیم جستجو و نجات پیدا شد؛ در حالی که سرمازده و تشنه و گرسنه بود و فقط جوراب به پا داشت.

        اعضای تیم جستجو و نجات هیوستون Houston Search and Rescue سه روز تمام مناطق اطراف خانه این دختربچه در حوالی Burns Lake در شمال بریتیش کلمبیا را جستجو کرده بودند.

        روز سوم در حالی که اعضای تیم آماده می‌شدند تا کار را تعطیل و فردا دوباره از سر بگیرند، تصمیم می‌گیرند تا یک منطقه دیگر را هم چک کنند.

        اعضای تیم که در تمام مدت جستجوی خود به امید پاسخی، اسم دختر را صدا می‌زدند، در غروب روز سوم، ناگهان صدایی را از ته یک دره می‌شوند؛ صدای یک دختر بچه.

        آنها با صدا زدن یکدیگر، بالاخره موفق می‌شوند دختر را پیدا کنند؛ او سرمازده، گرسنه و تشنه بود و کفش نداشت و فقط جوراب پوشیده بود. البته خوشبختانه آسیب دیگری ندیده بود.

        بلافاصله کمک‌های اولیه برای دختربچه انجام می‌شود و سپس امدادگران دختر را به آغوش پدر و مادرش سپردند؛ یک لحظه فوق‌العاده احساسی برای همه آنها که آنجا بودند.

        خانم Gail Skin مادر این دختر می‌گوید: «باور نمی‌کردم. من نمی‌توانستم جلوی خودم را بگیرم، فقط اشک می‌ریختم.»

        Attention!

        Atash reports from various events are based on information received from their website. Please, if you plan to attend any of them, be sure to check their website before you go. There is always a possibility of change.