مادر بزرگ اهل ریچموندهیل یک میلیون دلار در لاتاری برده و می‌خواهد آن را با اعضای خانواده و نوه‌هایش تقسیم کند

        برنده لاتاری در کانادا

        مادر بزرگ اهل ریچموندهیل در شمال تورنتو به تازگی برنده جایزه یک میلیون دلاری Maxmillions شده و قصد دارد این پول را با اعضای خانواده و نوه‌هایش تقسیم کند.

        خانم Maria-Anna Tarantino، می‌گوید از بازی Lotto Max لذت می‌برد و معمولا برای هر قرعه‌کشی هم اعداد یکسانی را انتخاب می‌کند.

        او در طول سال‌ها جوایز زیادی را البته با مبالغ کم دریافت کرده است، اما این جایزه یک میلیون دلاری Lotto Max بزرگترین برد اوست.

        خانم Tarantino می‌گوید: «من در حال خرید بودم که یادم آمد بلیت‌هایم را چک کنم. وقتی فهمیدم یک میلیون دلار برنده شده‌ام، دچار شوک شدم و تمام راه را تا خانه دویدم تا پسرم را صدا کنم. من کمی نگران بودم که مبادا اشتباه کرده باشم، اما وقتی با او صحبت کردم و او به من اطمینان داد که واقعی است، بیشتر هیجان‌زده شدم.»

        او بلیت خود را در خیابان Yonge در ریچموندهیل خریده بود.

        دیروز هم اعلام شد دو نفر در انتاریو و کبک مشترکا، و هر کدام ۴۰ میلیون دلار برنده جایزه ۸۰ میلیون دلاری لاتاری Lotto Max شده‌اند.

        Attention!

        Atash reports from various events are based on information received from their website. Please, if you plan to attend any of them, be sure to check their website before you go. There is always a possibility of change.