می‌خواهید امسال به مسافرت بروید؟ این راهکارها هزینه سفر شما را پایین می‌آورد

        مسافرت

        وقتی صحبت از سفر و برنامه‌ریزی برای سفر پیش می‌آید، یکی از مهمترین دغدغه‌ها برای برنامه‌ریزی، دخل و خرج و تنظیم هزینه‌های سفر است.

        براساس مطالعه‌ای که سایت bluecross.ca در مورد سفر انجام داده است، ۹۴ درصد از کانادایی‌هایی که به سفر می‌روند، احساس می‌کنند هزینه‌های مسافرت در تعطیلات در حال افزایش است.

        براساس این مطالعه، دو سوم کانادایی‌ها می‌گویند تورم روی برنامه‌های سفر آنها در سال ۲۰۲۳ تاثیر منفی گذاشته بود، اما امسال ۸ نفر از هر ۱۰ کانادایی در حال برنامه‌ریزی برای سفر به منطقه‌ای خارج از استان خود هستند.

        با وجود آن که سفر رفتن تبدیل به کار پر هزینه‌ای شده، اما باز هم راهکارهایی وجود دارد که اگر آنها را انجام دهید، هم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید، هم سفر لذت‌بخشی خواهید داشت.

        در ادامه به برخی از این راهکارها اشاره شده است.

        یکی از کارهایی که به شما کمک می‌کند بهترین گزینه را برای سفر انتخاب کنید، مقایسه قیمت‌هاست. بنابراین، عجله نکنید و گزینه‌های مختلف را در نظر بگیرید.

        همچنین، تا جایی که ممکن است در اوج شلوغی‌ها، سفر نکنید، چون در این مواقع، هزینه‌های شما بیشتر می‌شود.

        اگر پول کافی برای سفر ندارید، می‌توانید از طریق Garage Sales، پول لازم را تامین کنید. کافی است از وسایل اضافی خانه که هیچ نیازی به آنها ندارید دل بِکَنید و آنها را بفروشید و پول آن را به سفر اختصاص دهید.

        سفر گروهی نیز روش خوبی برای کاهش هزینه‌هاست.

        این نکته را هم به خاطر داشته باشید که در طول مراحل برنامه‌ریزی، اولویت‌های خود را مشخص کنید تا برای چیزهایی که اهمیت چندانی ندارند، پول خرج نکنید.

        Source: Atash

        Attention!

        Atash reports from various events are based on information received from their website. Please, if you plan to attend any of them, be sure to check their website before you go. There is always a possibility of change.