تبدیل یک خانه در آستانه تخریب در تورنتو به یک بوم نقاشی؛ این آخر هفته می‌توانید این اثر هنری را از نزدیک ببینید

        تبدیل یک خانه در آستانه تخریب در تورنتو به یک بوم نقاشی

        گروهی از هنرمندان در تورنتو وقتی متوجه شدند یکی از خانه‌های شهر قرار است تخریب شود، سراغ مالکان آن رفتند و از آنها خواستند که قبل از تخریب ملک، آنجا را تبدیل به یک اثر هنری کنند. مالکان نیز با این درخواست موافقت کردند.

        حالا خانه واقع در شماره ۹۱ خیابان Barton Avenue تبدیل به یک بوم سوررئال شده و یک نمایشگاه هنری رنگارنگ به نام Art on Barton در آن درست شده است.

        یک تیم هنری متشکل از ۱۵ هنرمند ساعت‌ها در بخش‌های مختلف این خانه کار کردند و آثار و نقاشی‌های هنری را به وجود آوردند.

        آنها از بسیاری از مواد داخل خانه برای کارهای هنری خود استفاده کردند.

        یکی از بخش‌های جالب هنر آنها این است که کارت‌های تبریک و پوسترهای قدیمی را بازسازی کرده و با الهام از آنها نقاشی دیواری کشیدند.

        هزینه بخشی از این پروژه هنری را خود هنرمندان پرداخت کردند و بقیه هزینه‌ها نیز از محل فروش برخی از اقلام موجود در خانه تامین شد.

        اگر مشتاق هستید که ببینید این خانه در آستانه تخریب چه شکل و شمایلی پیدا کرده، بهتر است بدانید که اولین نمایش عمومی آن در روز شنبه ۱۰ آگوست از ساعت ۱۲ ظهر تا ۷ بعدازظهر برگزار خواهد شد.

        دومین روز نمایشگاه نیز یکشنبه ۱۱ آگوست از ساعت ۱۲ ظهر تا ۵ بعدازظهر خواهد بود.

        در روزهای ۱۶ تا ۱۸ آگوست نیز نمایشگاه Art on Barton ادامه خواهد داشت.

        Attention!

        Atash reports from various events are based on information received from their website. Please, if you plan to attend any of them, be sure to check their website before you go. There is always a possibility of change.