۱۰ برنامه سفر پیشنهادی نشنال جئوگرافی برای اینکه انتاریوی واقعی را کشف کنید

        طبیعت انتاریو

        این آخر هفته طولانی فرصت خوبی است تا با خواندن این راهنمای سفر آتش بتوانید مثل همیشه شال و کلاه کنید و راهی سفر شوید که زیبائی‌های انتاریو را کشف کنید؛ با این تفاوت که این بار اینها پیشنهادهای ما نیست.

        این ۱۰ جاذبه طبیعی و شگفت‌انگیز انتاریو را این بار نشنال جئوگرافی برای‌تان گزینش کرده است؛ از سوار شدن در قطار و لذت بردن از چشم‌اندازهای تنگ‌دره Agawa گرفته تا کانوسواری و آشنایی با فرهنگ بومیان، غواصی و کشف عجایب زیر آب، سر زدن به تاکستان‌ها و مراکز تولید شراب، تماشای گوزن‌های شمالی در حال شنا.

        برخی از این پیشنهادها فاصله زیادی تا تورنتو دارند که برای سفرهای چند روزه مناسب هستند و برخی هم در همین نزدیکی تورنتوست.

        ماجراجوی درون خود را بیدار کنید و او را به سفری هیجان‌انگیز در دور تا دور انتاریوی کانادا ببرید؛ جایی که کشتی‌های غرق‌شده، گوزن‌های شمالی در حال شنا، 250 هزار دریاچه آب شیرین، مسیرهای قایق‌رانی و غواصی، تاکستان‌ها و مراکز تولید شراب، پارک‌های آبی، طبیعت دنج و دور از شهر و مراکز فعالیت‌های هیجان‌انگیزی مانند زیپ لاین و پرش سقوط آزاد انتظار شما را می‌کشند.

        ادامه مطلب را در لینک زیر بخوانید

        Attention!

        Atash reports from various events are based on information received from their website. Please, if you plan to attend any of them, be sure to check their website before you go. There is always a possibility of change.