یک ساعت از تورنتو رانندگی کنید،‌ به سیاره دیگری می‌رسید؛ بدلندز

        گردش آخر هفته

        اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که دل‌تان می‌خواهد تفریحات متنوعی داشته باشید و حوصله‌تان از رفتن به مکان‌های تفریحی تکراری سر می‌رود، می‌توانید این بار سفر به منطقه Badlands در کلدون را امتحان کنید.

        این منطقه یک ساعت از تورنتو فاصله دارد و خیلی‌ها هنوز از زیبایی‌ها و مکان‌های دیدنی آن خبر ندارند. بنابراین، می‌تواند مکان خوبی برای گذراندن یک آخر هفته کرونایی و به دور از جمعیت زیاد باشد.

        کسانی که به این منطقه سفر کرده‌اند، معتقدند که بدلندز، سرزمین رودخانه‌ها و آبشارهای دوست‌داشتنی و تپه‌های عجیب و غریبی است که شباهتی به مناطق زمینی ندارد.

        شما در این منطقه، تپه‌های سرخ رنگ دارای رگه‌هایی از رنگ سبز مایل به خاکستری به همراه درختانی با تنه‌های زمخت را می‌بینید که زیبایی‌شان مسحورکننده است.

        اگر دوست دارید بیشتر با جذابیت‌های این منطقه آشنا شوید، بهتر است در مطلب پیش رو، روایت Tammy Burns وبلاگ‌نویس را بخوانید که به همراه دوست‌پسرش به آنجا و همچنین پارک فورکس کردیت، سفر کرده است.

        ادامه این مطلب را در سایت آتش بخوانید

        Attention!

        Atash reports from various events are based on information received from their website. Please, if you plan to attend any of them, be sure to check their website before you go. There is always a possibility of change.